Am învățat…

Am învățat că viata e un ring de dans – indiferent ce muzică sună, trebuie să continui să dansezi…

Am învățat că atunci cînd, pe neașteptate, te năvălește fericirea, trebuie să fii atent, pentru că și mîine e o zi – iar fericirea e clepsidră pentru doar cîteva minute…

Am învățat că cele mai sincere lacrimi nu sunt cele de fericire, și nici cele de durere, ci acelea de dezamăgire…

Am învățat că oricit nu ai încerca să te schimbi ca să apropii lumea de tine, va fi mereu cineva care îți va cere să rămîi așa cum ești … și apoi să dispară …

Am învățat că cele mai frumoase momente sunt cele neplanificate de tine, pentru că înseamnă că au fost planificate de cineva pentru tine … și asta contează… tu – contezi…

Am învățat că de-a lungul anilor inima este suficient de antrenată ca să primească orice durere cu un ritm mai balansat și mai balansat…

Am învățat că poți avea tot ce iți dorești într-o clipă, doar dacă ai spune un simplu “da” și să îți lipseasca totuși cel mai simplu lucru pe care toți îl cred că nu e important dacă vor fi bani…

Am învățat că bărbații sunt creaturi unice: pe deoparte fac gesturi de mărinimie, iar pe de alta, gesturi ce îți sfîșie inima…

Am învățat că femeile se impart în două categorii: cele care, odată găsind fericirea, o iau în mîini și nu o lasă să plece și cele care lasă bărbații să ia decizia finală și o respectă…

Am învățat că oricît de sincer nu ai fi, vor fi mereu alții care să creadă că îi minți și vor fugi de adevărul rostit de tine pentru că așa se simt puternici…

Am învățat că sentimentele nu se judecă prin prisma probabilității viitorului și ce poți oferi persoanei pe care o placi, ci prin dorința de a oferi anume acelei persoane tot ce îți va da viitorul…

Am învățat că poți să te stăpînești în unele situații pentru ca apoi să-ți dai seama că totul a scăpat de sub control…

Am învățat că sunt 3 tipuri de persoane cu adevarat importante in viața ta: cei cărora le vorbești mereu ce simți și trăiești, cei pe care ii vezi rar de tot și nu le spui decît frazele “de serviciu” și cei pe care i-ai vazut o singură dată, dar cărora ai vrea să le vorbești mereu…

Am învățat că in viața fiecăruia sunt oameni pe care îi iubești si vrei mereu să-ți amintești de ei, îi urăști și vrei să nu-ți amintești de ei niciodată, sau oameni pe care pur și simplu îi iubești, dar zilnic antrenezi sufletul ca să-i poți da uitării …

Am învățat că toate au un rost și se întîmplă nu din simplă coincidență … și am invățat … că timpul le vindecă … pe toate …

This entry was posted in Poezie. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

