Bloggerăm?

Pînă acum ceva timp noțiunea de “blog” era chineză pentru mine, ca și pentru mulți alții, poate. Însă am observat că tot mai multe noutăți, sfaturi și noțiuni de life style le citesc pe blogurile oamenilor care se pricep să o fac bine, sau mai puțin bine.

Nu-mi pun scopuri mari și nu vreau să tind spre un raiting oarecare, îmi doresc doar să am ceva al meu, aproape de suflet unde să pot scrie ceea ce am trăit, ce-mi doresc, ce cred și ce mi se pare util sau frumos și pentru alții.

Recunsc faptul că încă nu fac parte dintre cei care se pricep la toate setările necesare, dar, am învățat multe, deci o voi face și pe asta și sper din tot sufletul să-mi reușeasca.

Și dacă tot sărbătorim azi Ziua Independenței, mă bucur să spun că mă simt independentă și eu în decizii și în trăirile mele influnțate mai mult sau mai puțin de cei care îmi sunt aproape sau dimporivă.

Urați-mi succes!

This entry was posted in Poezie and tagged , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Bloggerăm?

  1. Dima says:

    Felicitari, Ana!

  2. miha says:

    succes!

  3. Cristina M. says:

    Bloggerim 😉 drum bun in blogosfera :*

  4. malinkasstudio says:

    Succese!

Leave a Reply

