Contract de Prietenie reînnoit și prelungit!

Acum cîteva zile aveam gînduri despre oamenii care au contat în viața mea și pe care nu i-am mai văzut de mult timp fără a avea un motiv anume … Ezitarea asta … Zeci de întrebări, de ce nu mai vorbim? …

Recent mi-am dat seama că, indiferent de ce surprize îmi pregătește viața mîine, (și eu știu că mă așteaptă un viitor absolut fantastic!) vreau să primesc plăcere și să trăiesc și azi la maxim, să mă bucur de fiecare clipă, iar pentru mine asta înseamnă – oamenii din viața mea.

Și dacă a fost cineva care contează pentru tine cu adevărat ca prieten, de ce să nu fie și acum? Cum se face că din ambiție și aroganță pierdem oameni dragi doar pentru că nu vrem să fim primii care cedează și fac primul pas?

După un an de frămîntări periodice, astăzi, simplu, la pauza de masă, am sunat … În 3 secunde am avut în cap toate variantele de răspuns – negativ desigur … Spre marea mea uimire, am aflat că am gîndit greșit în tot acest timp crezînd că sunt de vină cu ceva și că de fapt cineva gîndea absolut invers!

Mi-am dat seama în primele 10 secunde de discuție că astăzi am luat una din cele mai bune decizii ale săptămîinii, nu ! ale toamnei !

E stupid să lași prietenii, cunoscuții să dispară fără să știți cauzele reale. Nu ezitați să discutați, nu lăsați timpul să treacă zadarnic – l-ați putea petrece împreună cu prietenii. Împăcați-vă cu oamenii dragi, lăsați Ego-ul acasă.

E un sentiment inexplicabil de plăcut să întorci oamenii care au contat înapoi în viața ta!

A, și răspunsul la întrebarea din articolul anterior – DA, cineva vroia să mai semneze  odată un contract de prietenie cu mine!

Deci, Contract de Prietenie reînnoit și prelungit!

P.S. prietenia între bărbat și femeie există.

This entry was posted in Poezie. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

